Fotogalerie

/album/fotogalerie35/a1145236-jpg/

Poloha na mapě

Turistická trasa na rozhlednu Štěpánka - Kořenov

Svěžími loukami a tajemnými lesy vás tato trasa zavede z Kořenova na rozhlednu Štěpánka.

Na rozhlednu Štěpánka

Zdroj: panoramio.com

Výhlídka Terezínka

Od rozcestníku u nádraží v Kořenově se vydejte po modré turistické značce směrem na lesní chatu. Dál půjdete lesem, cestou mezi loukami až do Tesařova, přejdete Krkonošskou silnici a stále po modré půjdete lesem a okolo chaty Hvězda, kde odbočíte vlevo na rozhlednu Štěpánka. Po absolvování pořádného rozhlídnutí po okolí se vraťte zpátky na rozcestí u chaty Hvězda a sestoupejte krátkou část po silnici do Příchovic. Odtud jděte po zelené na Šumburk a poté do centra Tanvaldu. Tady vyražte nalevo po červeném označení, projděte městem až na okraj a tady se dejte vlevo a dále vystoupejte na skalní vyhlídku Terezínka. Nakonec vás čeká návrat do Tanvaldu.

Popis trasy

Kořenov, nádraží ČD – Lesní chata – Rozhledna Štěpánka – Chata Hvězda – Příchovice – Šumburk – Tanvald – Terezínka – Tanvald, zastávka ČD.

Délka a náročnost trasy

Celkem ujdete 13 km na nenáročné trase. A pokud hledáte další vhodný výlet s dětmi a nevíte kam, podívejte se třeba za naše hranice a zkuste vyrazit na rodinný výlet dětmi v Rakousku. Skvělý tip kam vyrazit na dovolenou.

Mapa na rozhlednu Štěpánka

Zdroj: mapy.cz

Doporučujeme

Až budete procházet obcí Kořenov, věnujte svou pozornost středu obce, který tvoří osmiboká kaple, kterou roku 1909 postavili místní němečtí evangelíci. Neváhejte se zde zastavit a Tesařovu kapli si prohlédnout.